Kasutatud sõidukid
Kas sõiduk soetatakse:
- igapäeva sõitudeks – sõiduk peab olema mugav, stabiilne ja vastupidav
- hobiautoks – kas sõidetakse ainult suvisel ajal või käiakse aastaringselt näiteks metsas ennast proovile panemas
- jahil käimiseks – võiks olla tugevdatud veermiku osad, vints ja tõste. Tõste puhul peab arvestama, et muutub kütusekulu, juhitavus ja pidurdusteekond.
- käru vedamiseks – mootori tööjõudlus peab olema piisav
- või on vaja porisel aastaajal kodule ligi pääseda – kas on 4WD ja aeglusti sisse-välja lülituse võimalus, samuti võiks olla tõsisema mustriga rehv
- võib-olla sulle meeldib hoopis lihtne ja loogiline mehaanika, mida saab vajadusel ise timmida.
Imedepõllul müüdavad vanakooli maasturid on tänaseks valdavalt 20+ aastat vanad
Tuleb arvestada vanadusest tingitud teatud paratamatute probleemidega. Meie juurde jõuavad maasturid tavaliselt mingisuguse veaga. Imedepõllu töökojas need vead kõrvaldatakse. Loomulikult kontrollitakse üle kõik sõlmed veermikus ja mootori töö ning vaadatakse üle kere ja raami seisukord. Ohtlikus seisukorras (tugevad roostekahjustused, läbi ussitanud kere- ja raamikinnitused, tugevalt avariilised) autosid me liiklusesse ei lase! Kui neid pole mõttekas taastada, suuname need taaskasutusse.
On vana tõde – mis töötab, seda pole vaja remontida!
Siiski kontrollimise käigus ei pruugi alati kõik vead end välja anda. Need ilmutavad ennast sõidukit kasutades. Tavaliselt kõige ebasobivamal ajal. Võrreldes kaasaegsetega on vanakooli maasturitel suhteliselt vähe elektroonikat, siiski päris ilma selleta läbi ei saa. Pahatihti osutuvadki väsinuks just elektroonikaga seotud osad. Kõik vigased varuosad vahetame välja, samuti teeme kuluosadega. Mis on kuluosa? Kuluosaks loetakse tihendeid-simmereid, laagreid, määrdeid, õlisid, mitmesuguseid lisaaineid, piduriklotse, mistahes filtreid-rihmasid- lõdvikuid, süüteküünlaid jne. Vigased varuosad vahetame välja enamasti kasutatud ja kontrollitud, vajadusel ka täitsa uute varuosade vastu.
Laias valikus varuosi just vanakooli maasturitele
Imedepõld on tuntud oma nime poolest just seetõttu, et meil leidub laias valikus varuosi just vanakooli maasturitele. Sageli juhtub, et mõni varuosa on juba tootmisestki maas, aga meie laos on ta olemas. On hea meel, kui saame klientidele pakkuda vajalikke lahendusi ja sobivaid varuosi, et väärt sõidukid ikka liiguks.
Kokkuvõtteks
Tuleks meeles pidada, et iga üle 20-aastane maastur on mõõtnud vähemalt mõned sajad tuhanded kilomeetrid ning neil on kasutamisest ja kulumisest tekkinud ealised iseärasused, millega tuleb juba ette arvestada.
Kindlasti ei ole siin välja toodu kogu tõde, kuid annab siiski mingi lähtepunkti, millest edasi saab minna. Võtke meiega julgelt ühendust!
Meeldivat koostööd ja muretuid kilomeetreid soovides!
Tekkis huvi?
Imedepõllu meeskonda ühendab armastus tehnikaspordi, maastikuautode ning looduses viibimise vastu.